PRZEDŚWIĄTECZNY KIERMASZ W LESZCZYNIE |
|
6 kwietnia 2006 roku, w Zespole Szkół w Leszczynie, miał miejsce kiermasz stroików i ozdób świątecznych. To kolejna już tego typu impreza, organizowana przez uczniów leszczyńskiej szkoły, kierowanych przez samorządy uczniowskie szkoły podstawowej i gimnazjum. |
|
![]() |
![]() |
Wszystkie prace wystawione na sprzedaż wykonali sami uczniowie pod kierunkiem nauczycieli tutejszej szkoły. Wykazali się wielką pomysłowością i olbrzymim zaangażowaniem, o czy świadczy bardzo duża liczba świetnie wyglądających prac. Realizacja pomysłów dzieci i młodzieży odbywała się podczas zajęć świetlicowych oraz na lekcjach techniki i plastyki. - Mając świadomość, że dochód z kiermaszu zasilą fundusz szkoły, uczniowie bardzo poważnie potraktowali to przedsięwzięcie. Samodzielnie poszukiwali i gromadzili potrzebne materiały. Nawet najmłodsze dzieci z naszej szkoły włączyły się do akcji i z wielką ochotą wykonały baranki, zajączki i kurczątka z masy solnej - poinformowała dyrektorka szkoły mgr Maria Dyrdał. |
|
![]() |
![]() |
Dobrą okazją do sprzedaży wykonanych dzieł była szkolna wywiadówka. Na dolnym korytarzu uczniowie pod kierunkiem nauczycieli urządzili stoiska. Wzbudziły w przybywających na zebranie rodzicach duże wrażenie. Największe zainteresowanie mam wzbudziły oryginalne zajączki i baranki wykonane z siana oraz barwne stroiki świąteczne. Różnorodność, pomysłowość, wysoka estetyka - to wszystko robiło duże wrażenie na kupujących, którzy wyrażali także pełen podziw dla organizatorów kiermaszu i wykonawców prac. Rodzice dokonywali zakupów płacąc dowolne kwoty, gdyż żadna z uczniowskich prac nie została wyceniona. |
|
![]() |
![]() |
Pani dyrektor Maria Dyrdał wyraziła podczas zebrania podziękowania uczniom i nauczycielom za duże zaangażowanie i olbrzymi wkład pracy w to przedsięwzięcie. Podziękowała także rodzicom za zrozumienie i hojność w zapłacie za zakupione świąteczne ozdoby. Już niebawem oba samorządy uczniowskie wraz z dyrekcją szkoły zadecydują o przeznaczeniu zebranych pieniędzy. |
|